start aktualności wystawy warsztaty o nas kontakt



wystawy






PROGRAM WYSTAWKatarzyna RzontkowskaMałgorzata KroszczyńskaJoanna MrozowskaKalendarz 2015Magdalena SchreiberMI-TYNafe AlahmadAdrian LewandowskiJoanna CasseliusEwa i Magda PrzanowskaMarek DzienkiewiczGrafika WłoskaBeata WalczakLaura DYCZKOImaginarium - Anna ŚwitalskaMagda PrzanowskaAgnieszka JacoszekNiezależnie od sytuacjiJoanna Chodkiewicz Joanna Szumska - MalarstwoPrzejścia - Magdalena SzilkeŁukasz ZedlewskiEwa PrzanowskaAnna KopytoDaniel Del RosalJolanta KolaryT. Myczka i D. Nguyen AnhIwona WyszatyckaPiotr Kraminer - KalicińskiIwona Rossochacka KennyPrzemek KlimekK. Wachowiak i T. MilanowskiTu i Teraz - MostowiczInezw stronę światłaMarta Sztuka - Piterkoniewilkonieizabella bigelmajer-przemianysylwester piędziejewskimaria mamczur-wieloczułośćedmund dudeksiódmy stopieńeugeniusz stemplowskitomasz muchainez krupińskaelżbieta dudek-kalendarzdanuta nawrockaedyta dzierż.iwona jędruchelżbieta dudekjan rusnokizabella bigelmajer-marzenia..ArtPub.plmaciej ratajczakmaria mamczur - finisażAgnieszka Strojna Iwona GolorAlina Picazio - Warszawamaria mamczur - rokMiejskie historie
tomasz mucha

 PRACE NA SPRZEDAŻ więcej...



Od 5 lutego br. w warszawskiej Galerii Autograf będzie można oglądać wystawę malarstwa cyfrowego Tomasza Muchy pt. „STRUKTURY”.


Artysta pokaże obrazy wykonane w technice cyfrowej przy pomocy oprogramowania Adobe Photoshop oraz tabletu Wacom'a.


Żadna z prezentowanych prac nie posiada tytułu - sygnowane są natomiast kolejnymi numerami. Zdaniem artysty tytuł zawsze narzuca sposób odbioru obrazu, uniemożliwiając tym samym odbiorcy osobisty kontakt z dziełem. Zaprezentowana grafika jest wizualizacją emocji - reakcji na otaczający nas świat, które w zwykły sposób nie mogą być zwerbalizowane.


Obrazy powstają jako luźne plamy nanoszone bezpośrednio piórkiem (tabletu) na zadany format. Każdy format jest zaplanowany – posiada szkic wykonany kredkami – jednak początek pracy jest zawsze eksperymentalny. Skończony obraz zapisywany jest na dysku. Prace reprodukowane na papierze fotograficznym. Maksymalny format obrazu określa szerokość rolki papieru i wynosi 90 cm.


Praca na cyfrowych narzędziach daje duży komfort związany z samym procesem twórczym, jednak brakuje w nim kontaktu z materiałem, na którym się pracuje. Zapach terpentyny, uginanie się płótna pod pędzlem, albo obcowanie z farbą dają poczucie związku z tworzywem. Jednak z drugiej strony, komputer umożliwia łączenie technik w sposób niemożliwy do osiągnięcia metodami tradycyjnymi.


Tomasz Mucha absolwent Wydziału Form Przemysłowych łódzkiej ASP. Dyplom u prof. Jerzego Derkowskiego w Pracowni Projektowania Systemów Użytkowych w 1996 r. oraz dwa lata na Wydziale Grafiki w Pracowni Projektowania Opakowań u profesora Sławomira Iwańskiego. Po dyplomie, przez trzy lata, wykładowca w Prywatnej Wyższej Szkole Sztuki i Projektowania w Łodzi - autorska Pracownia Technik Prezentacji Graficznej. Obecnie na stałe zamieszkały w Warszawie.

 PRACE NA SPRZEDAŻ więcej...


 




wszelkie prawa zastrzeżone . galeria autograf . PL-03-838 Warszawa . ul. grochowska 342
e-mail: galeria@autograf.pl . tel./fax: +48 22 670 13 11