start aktualności wystawy warsztaty o nas kontakt



wystawy






PROGRAM WYSTAWMałgorzata KroszczyńskaJoanna MrozowskaKalendarz 2015Iwona Rossochacka KennyMI-TYNafe AlahmadAdrian LewandowskiJoanna CasseliusEwa i Magda PrzanowskaMarek DzienkiewiczJolanta KolaryKatarzyna RzontkowskaGrafika WłoskaMagda PrzanowskaAgnieszka JacoszekNiezależnie od sytuacjiJoanna Chodkiewicz Przejścia - Magdalena SzilkeŁukasz ZedlewskiEwa PrzanowskaAnna KopytoDaniel Del RosalLaura DYCZKOBeata WalczakT. Myczka i D. Nguyen AnhIwona WyszatyckaPrzemek KlimekJoanna Szumska - MalarstwoMagdalena SchreiberK. Wachowiak i T. MilanowskiTu i Teraz - MostowiczInezw stronę światłaMarta Sztuka - Piterkoniewilkonieizabella bigelmajer-przemianysylwester piędziejewskimaria mamczur-wieloczułośćedmund dudeksiódmy stopieńeugeniusz stemplowskitomasz muchainez krupińskaelżbieta dudek-kalendarzdanuta nawrockaedyta dzierż.iwona jędruchelżbieta dudekjan rusnokizabella bigelmajer-marzenia..ArtPub.plmaciej ratajczakmaria mamczur - finisażmaria mamczur - rokAlina Picazio - WarszawaAgnieszka Strojna Iwona GolorMiejskie historie
jan rusnok

PEJZAŻ JANA RUSNOKA

Jan Rusnok urodził się w 1956 r. w Cieszynie. W latach 1983-1989 studiował w katowickiej filii krakowskiej ASP. Do 1990 r. mieszkał w czeskim Cieszynie. Tam tworzył i aktywnie uczestniczył w działaniach środowiska twórców skupionych w sekcji Literacko-Artystycznej przy Polskim Związku Kulturalno-Oświatowym (obecnie Polskie Stowarzyszenie Artystów w Republice Czeskiej). Od 1990 r. mieszka w Stargardzie. Tu maluje obrazy, których motywem jest pejzaż tamtejszy górski i tutejszy nizinny.

 


wernisaż wystawy

8 maja 2010 r., g. 19:00

 

wystawa otwrata

do 5 czerwca 2010 r.

prace na sprzedaż więcej...


 Jan Rusnok maluje techniką olejną, choć dokładniej można by ją określić jako olejno-żywiczną, ponieważ używa właśnie takich mediów - zazwyczaj z dodatkiem pszczelego wosku, który przygasza szklisty połysk naturalnych żywic zawartych w olejno-żywicznych mediach i nadaje obrazom szlachetny półmat. Rusnok uczy się malować głównie od XVII-wiecznych Holendrów podglądając ich techniki i sposoby, dopasowując je do swoich potrzeb. Choć w jego obrazach nie ma bezpośrednich nawiązań tematycznych, czy symbolicznych do ich malarstwa, to technika nakładania wielu warstw laserunków na zmianę z impastami (w jego wypadku raczej płaskimi, oszczędnymi) i półkryciami wywodzi się z owego poglądu.

Prace na sprzedaż - galeria


 




wszelkie prawa zastrzeżone . galeria autograf . PL-03-838 Warszawa . ul. grochowska 342
e-mail: galeria@autograf.pl . tel./fax: +48 22 670 13 11